Luleå Hockey och AllTele satsar långsiktigt med nytt samarbetsavtal

Luleå Hockey och AllTele har tecknat ett nytt fördjupat avtal där AllTele blir exklusiv telekompartner inom mobiltelefoni, Internet och växeltjänster. Med avtalet befäster duon sitt långsiktiga partnerskap och sin ambition att vara en positiv och utvecklande kraft i regionen.

Luleå Hockey och bredbandsoperatören AllTeles har under lång tid samarbetat inom flera olika områden. AllTele kommer att tillsammans med föreningen erbjuda bra kommunikationstjänster till alla Luleå Hockeys medlemmar och supportrar. Det nya avtalet innebär även att AllTele blir ny Guldpartner till Luleå Hockey.

– Vi är stolta över att vara en partner till Luleå Hockey och hjälpa föreningen att nå framgång på lång sikt. Det här är ett led i vår strategi att stärka vår norrländska position, säger Johan Hellström, VD på AllTele.

– Det här avtalet innebär att vi även fortsättningsvis har en leverantör som har hög kvalitet, leveranssäkerhet och service. Vi är extra glada då AllTele har en stark ambition att bli en vinnare i Norr. Det är helt i linje med den inriktning som tydligt drivs inom Luleå Hockey, säger Stefan Enbom som är VD på Luleå Hockey.

För ytterligare information:

Johan Hellström, CEO AllTele