AB Volvo släpper årsredovisning på nätet

AB VOLVO SLÄPPER ÅRSREDOVISNING PÅ NÄTET Den 13 mars publicerar AB Volvo sin årsredovisning för 2002, men redan idag finns den tillgänglig på www.volvo.com, Volvos hemsida på internet. Genom att publicera årsredovisningen på internet innan den släpps i tryckt form ökar Volvo tillgängligheten och snabbheten i informationsgivningen. Publicering på internet möjliggör också att rapporten blir tillgänglig i samma stund som den är klar. 2003-03-10 För ytterligare information, kontakta Patrik Stenberg, 031-66 13 36, 0705-59 50 36 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/10/20030310BIT01060/wkr0003.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/10/20030310BIT01060/wkr0004.pdf