Ann Hesselbom ny personaldirektör vid Volvo lastvagnar

ANN HESSELBOM NY PERSONALDIREKTÖR VID VOLVO LASTVAGNAR ANN HESSELBOM HAR ARBETAT INOM VOLVOKONCERNEN SEDAN 1980 OCH HAFT ETT ANTAL OLIKA BEFATTNINGAR INOM BL A MARKNADSFöRING. HON KOMMER NäRMAST FRåN EN TJäNST SOM VICE PERSONALDIREKTöR VID VOLVO LASTVAGNAR. Hon efterträder Kjell Svenson som parallellt med sin tjänst som personaldirektör inom koncernstaben vid AB Volvo också haft motsvarande befattning vid Volvo Lastvagnar. Han kommer nu att helt koncentrera sig på koncerngemensamma personal- och säkerhetsfrågor vid AB Volvo. 2003-02-10 För ytterligare information, kontakta: Tommy Kohle, Volvo Lastvagnar, tfn 031-66 65 17 eller 0706 -76 65 17 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/10/20030207BIT00350/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/10/20030207BIT00350/wkr0002.pdf