Inbjudan till presskonferens

inbjudan till presskonferens AB Volvo inbjuder härmed massmedierna till presskonferens med anledning av tillkännagivandet av AB Volvos avsikt att lämna ett offentligt erbjudande på Bilias lastvagns- och entreprenadmaskinsverksamhet. Tid: 12.00 Plats: Bilias huvudkontor, Norra Långebergsg. 3 (Sisjön), Göteborg Telefon: 031-709 55 00 Under presskonferensen representeras Volvo av koncernchefen Leif Johansson och Volvo Lastvagnars vd Jorma Halonen. Bilia representeras under presskonferensen av styrelseordförande Jacob Palmstierna och koncernchef Heinrich Blauert. 2003-03-13 För ytterligare information, kontakta Mårten Wikforss, 031-66 11 27 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/13/20030313BIT00100/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/13/20030313BIT00100/wkr0002.pdf