Mack Commercial Finance toppar kundundersökning

MACK COMMERCIAL FINANCE TOPPAR KUNDUNDERSÖKNING Mack Commercial Finance, en enhet inom Volvokoncernens affärsområde Financial Services, toppar efter sitt första verksamhetsår i USA en kundundersökning gjord av American Truck Dealers. Enligt undersökningen, som genomförs varje år, har Mack Commercial Finance de mest nöjda kunderna. Betyget för Mack Commercial Finance blev 6,5 jämfört med branschgenomsnittet på 5,3. "Det finns mycket utrymme för ytterligare tillväxt. Vi kommer att använda 2002 som en byggsten för framtiden", säger Chris Roback, Business Development Manager inom Mack Commercial Finance. Mack Commercial Finance bildades i oktober 2001. Huvudverksamheterna utgörs av finansiering och leasingavtal för Mack lastbilar, ett av tre lastvagnsbolag inom Volvokoncernen. 2003-03-14 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00770/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00770/wkr0002.pdf