Ny informationsdirektör för Volvo Penta

NY INFORMATIONSDIREKTÖR FÖR VOLVO PENTA Mats Edenborg har utsetts till ny informationsdirektör och medlem av företagsledningen för AB Volvo Penta. Mats Edenborg, för närvarande presschef på AB Volvo, tillträder sin nya befattning den 1 december 2000. Han efterträder Bengt Kjellberg som utsetts till ny informationsdirektör för Volvo Personbilar Sverige AB. Efterträdare till Mats Edenborg är ännu ej utsedd. 2000-10-03 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/03/20001003BIT00530/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/03/20001003BIT00530/bit0002.pdf