Paul L Vikner ny medlem av Volvos koncernledning

Paul L Vikner ny medlem av Volvos koncernledning Paul L Vikner, som sedan juli 2001 är vd för Mack Trucks, kommer från den 1 januari 2004 att ingå i Volvos koncernledning. Paul L Vikner kommer att fortsätta som vd för Mack Trucks och kommer i sin nya roll att rapportera till Volvos koncernchef Leif Johansson. "Paul Vikner och hela ledningsgruppen i Nordamerika har varit mycket framgångsrika med att stärka Macks varumärke sedan Volvo köpte bolaget 2001. Vi välkomnar Paul till koncernledningen och ser fram emot att fortsätta arbeta med honom för att säkerställa att Mack når sin fulla potential som medlem av Volvokoncernen", säger Leif Johansson. 2003-10-16 För ytterligare information, vänligen kontakta Mårten Wikforss, 031-66 11 27, 0705-59 11 49 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/16/20031016BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/16/20031016BIT00080/wkr0002.pdf