Adera bygger Trelleborgs nya webbplats

Adera bygger Trelleborgs nya webbplats Adera levererade i slutet av september Trelleborgs nya koncernwebbplats. Målgrupperna är primärt investerare, media, kunder och leverantörer. - Adera fick i uppdrag att hjälpa oss att förnya vår webbplats och samtidigt profilera Trelleborg som tekniskt ledande företag inom sina affärsområden. Vi är mycket nöjda med resultatet och den flexibilitet som Adera visat under projekttiden, säger Magnus Heide, projektledare och samordnare hos Trelleborg. Trelleborgs nya flerspråkiga webbplats, på ca 50 sidor, har dynamisk navigering och är förberedd för kommande e-business-lösningar. Den är konstruerad för att även uppfylla finansmarknadens högt ställda krav på djup och bredd i den finansiella informationen. www.trelleborg.com kommer att utgöra grunden för koncernens övriga webbplatser. - Vi har haft ett mycket bra samarbete med alla från Trelleborg. Vår uppdragsgivare har varit mycket professionell och väl insatt i vad en webbproduktion innebär, säger Viveca Fabricius, projektledare på Aderas kontor i Göteborg. Adera AB (publ) skapar affärsnytta för sina kunder genom att sammanföra kompetenser som är kritiska för att framgångsrikt konkurrera i den nya affärslogiken; strategi-/affärsutveckling-, marknadsförings- /kommunikations- samt IT/Internetkompetens. Adera har idag cirka 650 anställda och har kontor i Stockholm, Göteborg, London, Amsterdam, Antwerpen, München, Köpenhamn, Malmö, Oslo, Ljungby och Värnamo. Aktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista, Attract 40. För mer information, besök gärna vår nya webbplats: www.aderagroup.com Janerik Dimming, Informationschef Adera AB, telefon: 031-701 67 66, mobil: 0706-20 60 08, e-post: janerik.dimming@aderagroup.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/16/20001016BIT00650/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/16/20001016BIT00650/bit0002.pdf