Adera säljer reklambyrå i Värnamo

Adera säljer reklambyrå i Värnamo Adera har som ett led i det pågående rationaliseringsarbetet genom en inkråmsaffär sålt reklambyråverksamheten i Värnamo till den förre ägaren via ett nybildat bolag. Affären, som betyder att antalet anställda i koncernen minskar med 10 personer, har en marginell påverkan på Adera. För mer information kontakta: Rolf Jansson, CEO och koncernchef Telefon 0705-72 72 02 Adera AB (publ) driver idag verksamhet inom två affräsområden: IT-driven Affärs- och Verksamhetsutveckling och Integrerad Kommunikation. Aktien är noterad på Stockholms-börsens O-lista. www.aderagroup.comj ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/23/20011123BIT00890/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/23/20011123BIT00890/bit0001.pdf