Ny styrelse i Adera

Ny styrelse i Adera Beslutet från Aderas extra bolagsstämma 20 december 2002 om att tillsätta en ny styrelse träder i kraft i samband med att, vid teckningstidens utgång för Teknik i Medias aktieägare, samtliga ägare tecknat aktier i Adera enligt det överenskomna utbytesförhållandet. Styrelsen i Adera AB består därmed av Per Hallerby, Håkan Lindberg, Per Malmström, Johan Rost, Lars Save, Håkan Sehlstedt och Bengt Vall. Suppleant är Torbjörn Lindh. En närmare presentation av de nyvalda styrelseledamöterna finns tillgänglig på Aderas hemsida www.aderagroup.com i ett tidigare offentliggjort informationsmemorandum. För mer information kontakta Torbjörn Lindh, VD, 0709-273 085 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/19/20030219BIT00410/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/19/20030219BIT00410/wkr0002.pdf