Inbjudan till ÅF Pöyrys kapitalmarknadsdag den 29 maj 2019

Report this content

ÅF Pöyry välkomnar analytiker, investerare och media till koncernens kapitalmarknadsdag som kommer att hållas den 29 maj på ÅF Pöyrys huvudkontor i Solna mellan kl. 09:00-13:00.

Syftet med dagen är att presentera ÅF Pöyrys strategi, koncernens nya divisioner, samt att ge en finansiell genomgång och fördjupningar inom ett antal fokusområden.

Dagen innehåller presentationer av Jonas Gustavsson, VD och koncernchef och Stefan Johansson, CFO, samt Malin Frenning, Divisionschef Infrastructure, Robert Larsson, Divisionschef Industrial & Digital Solutions, Nicholas Oksanen, Divisionschef Process Industries, Richard Pinnock, Divisionschef Energy samt Martin à Porta, Divisionschef Management Consulting.

Presentationerna kommer att hållas på engelska. Agendan för dagen presenteras en vecka i förväg. Det kommer även att ges möjlighet till intervjuer med VD, CFO och divisionschefer.

Anmälan:

Välkommen med din anmälan via vår webb http://www.afconsult.com/sv/investor-relations/kalender/capital-markets-day/ senast den 17 maj.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Helena Järnbrink, Executive Assistant to President and CEO
+46 10 505 80 38

ÅF Pöyry är ett ledande internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi skapar lösningar åt våra kunder utifrån ett hållbarhetsperspektiv och globala trender såsom urbanisering och digitalisering. Vi är mer än 16 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri och energi som arbetar globalt för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer.

Making Future.

Taggar: