Inbjudan till presentation av bokslutskommuniké för 2017

Torsdagen den 8 februari  kl 11.00 inbjuds investerare och analytiker till en online presentation av ÅFs bokslutskommuniké för 2017 med VD Jonas Gustavsson och CFO Stefan Johansson.

Presentationen hålls på engelska. Webcast och presentation finns för nedladdning på www.afconsult.com/sv/investor-relations/finansiella-rapporter

Det går även att delta via telefon:

Sverige: +46 (0)8 5033 6574
USA:     +1 323-794-2093
UK:       +44 (0)330 336 9105

Uppge kod 8731617.

ÅFs bokslutskommuniké för 2017 offentliggörs den 8 februari kl 08.00.

För mer information kontakta gärna

Marta Tiberg, Head of Communication and Brand             +46 73 072 70 48

Corporate Communication