ÅF tecknar ramavtal med ledande telekomleverantör

- Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete med Ericsson. En av världens i särklass ledande aktörer i telekomindustrin, säger Christer Karlsson, VD för ÅF Industri & System.
- ÅFs mål är att vara en ledande leverantör av värdeadderande konsulttjänster och lösningar inom prioriterade branschområden. Telekom anser vi vara en av de viktigaste kraftkällorna för framtidens informationssamhälle, säger Christer Karlsson.

För mer information: Dan Grylling, Affärsområdeschef ÅF Industri & System 08-657 16 73

Informationschef Viktor Svensson 08-657 12 01/ 070 657 20 26 AB Ångpanneföreningen Informationsavdelningen AB Ångpanneföreningen (publikt) Fleminggatan 7, Box 8133, 104 20 Stockholm. Telefon 08-657 10 00. Fax 08-650 91 18. www.af.se. Org.nr 556120-6474. Säte i Stockholm.

Om oss

AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi hjälper våra kunder att utvecklas inom hållbarhet och digitalisering. Vi är 17 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri och energi, som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. Making Future.