EU- utvidgningen - möjligheter och hot!

Välkommen på konferens med Branschrådet för Servicetjänster. Fack och arbetsgivare diskuterar vilka tänkbara konsekvenser EU-utvidgningen kan få inom tjänstesektorn. Vilka tendenser kan urskiljas och vilka olika erfarenheter har vi?

Tid: Onsdag den 17 november 2004 klockan 10.00 – 16.00 Plats: Megasalen i Almega-huset, Blasieholmsgatan 5, Stockholm Program och medverkande: 09.30 Registrering och kaffe 10.00 Konferensen öppnas, Jonas Milton VD Almega 10.10 Håkan Jonsson Kommersråd, Kommerskollegium Erland Olauson Avtalssekreterare LO Nils-Åke Carlsson, Chefekonom SIF 12.00 Lunch - buffé 13.00 Lars Jagrén Chefekonom, Sveriges Byggindustrier Ellen Heldahl Förbundsjurist, Kommunförbundet / Landstingsförbundet Lars Sjölander VD, Sodexho AB Tadeusz Ivanovski, Polska Handelskammaren Anmäl dig till: Karin Ryderman, 070-398 75 81 För frågor kontakta: Lars Friberg, 070-345 68 79 Hjärtligt välkommen!