Påminnelse: Pressträff - ny Tjänstebarometer presenteras

Påminnelse: Pressträff - ny Tjänstebarometer presenteras Forum för tjänsteföretagare och Handelns Utredningsinstitut bjuder in till pressträff måndagen den 23 oktober med anledning av presentationen av Tjänstebarometern för det andra kvartalet 2000. Tjänstebarometern mäter tjänstesektorns utveckling. Dag: måndag 23 oktober Tid: 11.00 Plats: ALMEGA, Blasieholmsgatan 5, Stockholm. Medverkar gör Örjan Lenárd från Forum för tjänsteföretagare och Carl Eckerdal från Handelns Utredningsinstitut. Välkomna! Forum för tjänsteföretagare Örjan Lenárd 08-762 68 92 070-345 68 92 orjan.lenard@almega.se Forum för tjänsteföretagare är ett samarbete mellan fyra arbetsgivarorganisationer: ALMEGA Tjänsteförbunden, Alliansen, Privatvårdens Arbetsgivarförbund och Tjänsteföretagens Arbetsgivarförbund. Tillsammans representerar våra organisationer 6 500 tjänsteföretag med 300 000 medarbetare. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/23/20001020BIT00900/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/23/20001020BIT00900/bit0002.pdf