Anoto Group AB inbjuder till telefonkonferens

Anoto Group AB inbjuder till telefonkonferens tisdagen den 4 februari 2003, kl. 15.00 Deltagare från Anoto Group AB: Christer Fåhraeus, Koncernchef Örjan Johansson, Styrelseordförande Peter Liss, CFO Tel: +44 (0)20 7162 0125 Kodnamn: Anoto För inspelad version: +44 (0)20 8288 4459, kod: 636932 Inspelning finns tillgänglig till och med den 11 februari 2003 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/04/20030204BIT00600/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/04/20030204BIT00600/wkr0002.pdf