Aspias regionchef Erik Källås invald i FAR:s styrelse

På FAR:s stämma den 19 september valdes Aspias Erik Källås in i branschorganisationens styrelse.

Erik startade sin karriär som revisor och har de senaste sex åren arbetat med redovisning och rådgivning som auktoriserad redovisningskonsult vid sidan av sin roll som regionchef.

– Genom att vi är med i FAR:s styrelse har vi goda möjligheter att vara med att påverka utvecklingen av hela branschen. Jag tror och hoppas att Aspias nybyggaranda och vision om moderna och digitala lösningar kan hjälpa till att driva branschen framåt, säger Erik Källås.

För mer information, kontakta:
Erik Källås, regionchef: erik.kallas@aspia.se / 0709 29 51 56
Anna Haglund, kommunikationssansvarig: anna.haglund@aspia.se / 0709 29 34 31

Om Aspia
Aspia är en ledande företagspartner som erbjuder redovisning, lön och HR, rådgivning och skatt med 1 450 medarbetare på drygt 70 kontor i Sverige och närvaro i Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det dom är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Mer information om oss finns på aspia.se.