Atlas Copco - Kapitalmarknadsdag 2003

Atlas Copco - Kapitalmarknadsdag 2003 Vi är glada att få bjuda in till Atlas Copcos Kapitalmarknadsdag 2003 som kommer att äga rum den 12 november 2003 på IVAs Konferenscenter i Stockholm. Detta möte syftar till att ge en uppdatering av strategi och utveckling för Atlas Copco-gruppen inklusive de fyra affärsområdena; Kompressorteknik, Anläggnings- och gruvteknik, Industriteknik och Maskinuthyrning. Mötet hålls på engelska. Programmet börjar 13.00 och avslutas med en middag under kvällen. Var vänlig registrera dig, senast den 31 oktober, på www.atlascopco-group.com På de engelska sidorna under rubriken Investor Relations finns en länk. För ytterligare detaljer, vänligen se bilaga. Vi ser fram emot att ses den 12 november. Vänliga hälsningar Atlas Copco AB Gunnar Brock VD och koncernchef bilaga Atlas Copco - Kapitalmarknadsdag 12 november 2003 Plats IVA Konferenscenter Grev Turegatan 16 Stockholm Telefon: 08 791 2900 Fax: 08 611 5623 www.iva.se/konferenscenter/ Program 13.00-18.30 Presentationer 19.00 Middag Deltagare från Atlas Copco Gunnar Brock VD och koncernchef Bengt Kvarnbäck Vice VD, chef för Kompressorteknik Freek Nijdam Vice VD, chef för Maskinuthyrning Göran Gezelius Vice VD, chef för Industriteknik Björn Rosengren Vice VD, chef för Anläggnings- och gruvteknik Hans Ola Meyer Finans- och ekonomidirektör Annika Berglund Informationsdirektör Mattias Olsson Chef Investerarrelationer Om ni har ytterligare frågor, var vänlig kontakta Mattias Olsson , Chef Investerarrelationer Telefon: 08 743 8291 Mobiltelefon: 070 518 8291 e-post: mattias.olsson@se.atlascopco.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/02/20031002BIT01040/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/02/20031002BIT01040/wkr0002.pdf