Atrium Ljungberg bjuder in till presentation av Q3 2018 den 19 oktober 2018 klockan 10.00

Atrium Ljungberg bjuder in till webbsänd telefonkonferens klockan 10.00 den 19 oktober med anledning av Q3 2018 som offentliggörs klockan 08.30 samma dag.

Aktieanalytiker, investerare, media och andra intresserade är välkomna att delta i konferensen där vd Annica Ånäs och cfo Martin Lindqvist presenterar resultatet för Q3 2018. Presentationen sker på svenska och kan följas live via webb eller via telefon på nedan angivet nummer.

Efter presentationen ges möjlighet att ringa in och ställa frågor.

Nummer till telefonkonferensen:
SE: +46850556453

Länk till webbsändningen:

Presentationen och skriftligt material nås efter sändning på bolagets webbplats www.al.se/ir.

Nacka, 2018–10–09

Martin Lindqvist, cfo Atrium Ljungberg, 070-927 60 09
martin.lindqvist@al.se

Atrium Ljungberg är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag. Vi äger, utvecklar och förvaltar fastigheter på tillväxtmarknader i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. Vårt fokus är att utveckla attraktiva stadsmiljöer för kontor och handel kompletterat med bostäder, kultur, service och utbildning. Den totala uthyrbara ytan omfattar drygt en miljon kvadratmeter fördelat på ett femtiotal fastigheter, värderade till 43 miljarder kronor. Våra handelsplatser har 60 miljoner besökare per år och i våra områden arbetar och studerar drygt 30 000 personer och lever och bor ett tusental personer. Vår projektportfölj möjliggör investeringar i framtiden motsvarande drygt 15 miljarder kronor. Atrium Ljungberg är noterat på Nasdaq Stockholm Large Cap-listan. Läs mer på www.al.se