AudioDevs TestCenter och Eclipse Data Technologies blir samarbetspartners

AudioDevs TestCenter och Eclipse Data Technologies blir samarbetspartners Eclipse och AudioDevs TestCenter har inlett ett samarbete som innebär att AudioDevs TestCenter-kontor i USA och Sverige kommer att kunna utföra tester som inkluderar grundlig formatsanalys och dataverifiering bit för bit med programvaran EclipseSuite. Eclipse är idag ledande leverantörer av testprogramvara och kodare för masterframställning inom DVD och CD. Denna utökade service har efterfrågats av många av våra kunder. Test Center är en oberoende del av AudioDev som erbjuder innehållsägare, grossister och slutanvändare möjligheten till en oberoende testanalys utförd av vår världsledande produktserie - CATS. En oberoende testanalys från TestCenter kan vara till hjälp i utvärderingen av en ny leverantör eller bekräfta skivkvaliteten före en viktig produktlansering. TestCenter ger också en viktig inblick i de nya trender som på ett positivt sätt kan påverka produktutvecklingen. AudioDevs TestCenter-kontor finns i Sverige, USA och Hong Kong/China. För att kunna erbjuda ännu bättre service och uppfylla våra kunders krav öppnade vi nyligen vårt fjärde TestCenter i Japan. Besök vår hemsida för ytterligare information: www.audiodev.com. Om AudioDev AB AudioDev (www.audiodev.com) är världsledande tillverkare av testutrustning för CD och DVD. Sedan 1987 har AudioDev framgångsrikt utvecklat en komplett produktserie för marknaden för optiska medier. Våra produkter går under varumärkesnamnet CATS och är kända världen över som branschens de facto-standard för testning av marknadens alla format. Vi erbjuder också ett omfattande servicenätverk, liksom kundanpassad utbildning och oberoende testanalyser via AudioDevs Test Center. Om Eclipse Data Technologies Eclipse, allmänt kända som den nya ledande leverantören av programvara och kodare för masterframställning inom DVD och CD, erbjuder förstklassig kompetens, teknisk skicklighet och kundsupport av världsklass inom utrustning för masterframställning, förberedande masterframställning och kvalitetssäkring. Eclipse erhöll under 2002 tre TapeDisc Business Magazine Technical Excellence Awards. Motiveringen för dessa priser var framstående och nyskapande arbete genom produkterna ImageEncoder Mastering System, EclipseSuite Software och EclipseSuite CSS Verification Plug-In. Besök vår hemsida för ytterligare information om Eclipse och våra produkter: www.eclipsedata.com Kontakta oss för vidare information: AudioDev, USA Inc Maria Asteberg, Sales Manager AudioDev TestCenter Tel: +1 818 992 3200 E-post: maria.asteberg@audiodev.com AudioDev AB Annika Falk, Director Marketing Tel: +46 40 690 49 04 E-post: annika.falk@audiodev.com Eclipse Data Technologies Bob Edmonds, VP Sales & Marketing Tel: (925) 224-8880 Fax: (925) 224-8881 E-post: sales@eclipsedata.com Richard LePori, Marketing Manager Tel: (925) 224-8880 Fax: (925) 224-8881 E-post: rich@eclipsedata.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/16/20030416BIT00260/wkr0002.pdf