Axis: Ändrat datum för publicering av delårsrapport samt inbjudan till företagspresentation

Axis delårsrapport kommer att skickas ut cirka klockan 14.00 torsdagen den 17 oktober i stället för, som tidigare aviserats, fredagen den 18 oktober. Inbjudan till företagspresentation Peter Ragnarsson, CEO, presenterar företaget och kommenterar Axis delårsrapport på Operaterrassen, Stockholm, måndagen den 21 oktober klockan 12.00. För deltagande, anmäl er via www.financialhearings.com, på telefon 08-562 08 760, eller via e-post: hearing@financialhearings.com Måndagens presentation kan också följas via telefonkonferens på telefonnummer +44 (0)20 8241 0004. Presentationsbilder kommer att finnas tillgängliga på: www.axis.com/corporate/investor/swe/ under rubriken "Delårsrapporter och presentationer", från klockan 12.00, den 21 oktober. För information vänligen kontakta: Anne Rhenman, Director Investor Relations and Corporate Communications, Axis Communications Telefon: + 46 708 90 18 29, E-post: anne.rhenman@axis.com