Inbjudan till presentation av Axis bokslutskommuniké

Torsdagen den 13 februari kl 12.00 på Operaterrassen, Stockholm.

Peter Ragnarsson, CEO, och Jörgen Lindquist, CFO, kommenterar rapporten och presenterar bolaget. Moderator är Greger Johansson, Nordea Securities. För deltagande, anmäl er via www.financialhearings.com, på telefon 08 562 08 760, eller via e-post: hearings@financialhearings.com Torsdagens presentation kan också följas via telefonkonferens på telefonnummer +44 (0)20 8288 4700. Presentationsbilder kommer att finnas tillgängliga på: www.axis.com/corporate/investor/swe/ under rubriken "Delårsrapporter och presentationer", från klockan 11.45, den 13 februari. Axis Bokslutskommuniké kommer att publiceras onsdagen den 12 februari. För mer information vänligen kontakta: Anne Rhenman, Director, Investor Relations & Corporate Communications, Axis Communications Telefon: + 46 708-90 18 29, E-post: anne.rhenman@axis.com