Inbjudan till presentation av Axis niomånadersrapport

Tisdagen den 21 oktober kl 11.00 på Operaterrassen, Stockholm.

Ray Mauritsson, CEO, och Jörgen Lindquist, CFO, kommenterar rapporten och presenterar bolaget. Moderator är Jonas Eixmann, Handelsbanken Securities. För deltagande, anmäl er via www.financialhearings.com, på telefon 08 562 08 760, eller via e-post: hearings@financialhearings.com Tisdagens presentation kan också följas via telefonkonferens på telefonnummer +46 (0)8 598 062 47. Presentationsbilder kommer att finnas tillgängliga på: www.axis.com/corporate/investor/swe/ under rubriken "Delårsrapporter och presentationer", från klockan 10.30, den 21 oktober. Axis niomånadersrapport kommer att skickas ut cirka klockan 9.00 tisdagen den 21 oktober. För mer information vänligen kontakta: Anne Rhenman, Director, Investor Relations & Corporate Communications, Axis Communications Telefon: + 46 708-90 18 29, E-post: anne.rhenman@axis.com