Orderingången för kvartal 1,  2019

Orderingång har varit mycket tillfredställande, dels tack vare att våra befintliga kunder har en ökad förfrågan på sina produkter och dels tack vare att efterfrågan på sockerreducerade produkter från marknaden är stor.

Detta leder till att producenterna utöver att de säljer mer av befintliga produkter också utvecklar nya. Vi har under kvartalet också startat samarbete med nya kunder. Orderingången för kvartal 1 landade på cirka 2,7 miljoner mot budgeterat 1 miljon.

Ytterligare information avseende bolaget finns på www.bayneurope.com

Denna information är sådan information som Bayn Europe AB är skyldigt att offentliggöra enligt EUs marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 3 April 2019