Bokslutskommuniké

Bokslutskommuniké 2002 för Beijer Alma AB (publ) * Helårsresultat efter finansnetto, exklusive nedskrivningar, 4,8 Mkr (2,0) * Vinst per aktie efter schablonskatt, exklusive nedskrivningar, 0,66 kr (0,32) * Kassaflödet för helåret 116,2 Mkr (-85,8) * Resultat efter finansnetto för fjärde kvartalet -2,4 Mkr (-9,2) * Utdelningen föreslås sänkt till 1,00 kr (2,00) per aktie Uppsala den 6 februari 2003 BEIJER ALMA AB (publ) Styrelsen Eventuella frågor besvaras av: Bertil Persson, VD och koncernchef, tel 08-506 427 50, e-post bertil.persson@beijer-alma.se Jan Blomén, ekonomichef, tel 018-15 71 60, e-post jan.blomen@beijer-alma.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/06/20030206BIT00850/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/06/20030206BIT00850/wkr0002.pdf Hela rapporten