Inbjudan till Beijer Electronics kapitalmarknadsdag i Stockholm

Report this content

​Den 8 september 2010 arrangerar Beijer Electronics AB en kapitalmarknadsdag på Operaterrassen i Stockholm öppen för analytiker, investerare och journalister.

Program

12.00-15.00     Introduktion av VD Fredrik Jönsson samt presentationer av koncernens tre affärsområdeschefer, Magnus Ekerot, HMI Products, Lars Ekelund, Automation och Lars-Ola Lundkvist, IDC. Utfrågningen leds av David Jacobsson, E. Öhman.

Lunch serveras i samband med konferensen.

Välkommen att anmäla er via www.financialhearings.com,
via e-post: hearings@financialhearings.com eller telefon 08-411 43 80.

Adressen till Operaterrassen: Karl den XII torg 4

Informationsansvarig, Katarina Erichs Emilson
tel +46 (0)40 35 84 96, mobil +46 (0)703 35 84 96

Beijer Electronics är ett expansivt teknikföretag med lång erfarenhet inom industriell automation och robust datakommunikation som utvecklar och marknadsför konkurrenskraftiga produkter och lösningar med användaren i fokus. Sedan starten 1981 har Beijer Electronics utvecklats till en internationell koncern med verksamhet i 16 länder och en omsättning på 1,1 miljarder kronor 2009. Bolaget är noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs Stockholms Small Cap-lista under symbolen BELE. www.beijerelectronics.se