Telefonkonferens i samband med Delårsrapport januari-juni 2015

Report this content

Beijer Electronics AB (publ) offentliggör sin delårsrapport för januari-juni 2015 tisdagen den 14 juli kl 13.00.

Samma dag arrangeras en telefonkonferens för press och aktiemarknad, där tf VD och koncernchef Anna Belfrage och tf CFO Joakim Nideborn presenterar och kommenterar rapporten.

Tid:         Tisdagen den 14 juli kl 13.30

Den som önskar delta i telefonkonferensen ringer:

Från Sverige: +46 8 566 427 01
Från Storbritannien: +44 20 342 814 08

För att ta del av presentationen, vänligen använd denna länk:

Delårsrapporten och presentationsbilder kommer att finnas tillgängliga på Beijer Electronics hemsida www.beijerelectronics.se under Investerare/Presentationer. Här kommer en inspelad version av telefonkonferensen också att finnas tillgänglig efter eventet.

Välkommen!

Tf VD och koncernchef Anna Belfrage, tel 4 6 (0)40 35 86 53, mobil 46 (0)706 35 86 53
Tf CFO Joakim Nideborn, tel 46 (0)40 35 84 49, mobil 46 (0)707 72 29 83

Beijer Electronics är ett expansivt teknikföretag med lång erfarenhet inom industriell automation och datakommunikation. Bolaget utvecklar och marknadsför konkurrenskraftiga produkter och lösningar med användaren i fokus. Sedan starten 1981 har Beijer Electronics utvecklats till en internationell koncern med verksamhet i 19 länder och en omsättning på 1 402 mkr 2014. Bolaget är noterat på NASDAQ OMX Nordic Stockholm Small Cap-lista under symbolen BELE. www.beijerelectronics.se