Telefonkonferens i samband med Delårsrapport januari-mars 2016

Report this content

Beijer Electronics AB (publ) offentliggör sin delårsrapport för januari-mars 2016 tisdagen den 26 april 2016 kl 13.00.

Samma dag arrangeras en telefonkonferens för press och aktiemarknad, där VD och koncern­­­chef Per Samuelsson och CFO Joakim Laurén presenterar och kommenterar rapporten.

Tid:         Tisdagen den 26 april kl 14.30

Den som önskar delta i telefonkonferensen ringer:

Från Sverige: +46856642669
Från Storbritannien: +44 2030089802

För att ta del av presentationen, vänligen använd denna länk:

Rapporten och presentationsbilder kommer att finnas tillgängliga på Beijer Electronics hemsida www.beijerelectronics.com/ir. Här kommer en inspelad version av telefon­konferensen också att finnas tillgänglig efter eventet.

Välkommen!

VD och koncernchef, Per Samuelsson, tel +46 (0)40 35 86 10, mobil +46 (0)708 58 54 40
CFO Joakim Laurén, tel +46 (0)40 35 84 96, mobil +46 (0)703 35 84 96.

Beijer Electronics är ett expansivt teknikföretag med lång erfarenhet inom industriell automation och datakommunikation. Bolaget utvecklar och marknadsför konkurrenskraftiga produkter och lösningar med användaren i fokus. Sedan starten 1981 har Beijer Electronics utvecklats till en multinationell koncern med en omsättning på 1 375 mkr 2015. Bolaget är noterat på NASDAQ OMX Nordic Stockholm Small Cap-lista under symbolen BELE. www.beijerelectronics.com.