Delårsrapport januari - september 2002

Delårsrapport januari - september 2002 Biacore International AB publicerar sin rapport för januari - september 2002 onsdagen den 23 oktober 2002. En telefonkonferens äger rum onsdagen den 23 oktober kl 15.00. Den som önskar deltaga ombeds vänligen ringa följande telefonnummer i England en kort stund före kl 15.00: +44 20 8781 0562 Kod: Biacore Det kommer också att finnas möjlighet att lyssna på konferensen efteråt. Bandet kommer att finnas tillgängligt fram till den 30 oktober. Ring följande telefonnummer i England: +44 20 8288 4459 Kod: 623162 Med vänlig hälsning Biacore International AB Investor Relations Uppsala den 18 oktober 2002 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/18/20021018BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/18/20021018BIT00440/wkr0002.pdf