Delårsrapport januari - mars 2003

Delårsrapport januari - mars 2003 Biacore International AB publicerar sin delårsrapport för januari - mars 2003 torsdagen den 8 maj 2003. En telefonkonferens äger rum torsdagen den 8 maj, klockan 14.30. Den som önskar deltaga ombeds vänligen ringa följande telefonnummer i England en kort stund före klockan 14.30: +44 20 7162 0189 Kod: Biacore Det kommer också att finnas möjlighet att lyssna på konferensen efteråt. Bandet kommer att finnas tillgängligt fram till den 16 maj. Ring följande telefonnummer i England: +44 20 8288 4459 Kod: 951172 Med vänlig hälsning Biacore International AB Investor Relations Uppsala den 5 maj 2003 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/05/20030505BIT00800/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/05/20030505BIT00800/wkr0002.pdf