Inbjudan till telefonkonferens/audiocast – Q1 2019

BillerudKorsnäs delårsrapport för perioden januari-mars 2019 kommer att publiceras onsdagen den 17 april cirka kl 07.00.

BillerudKorsnäs VD och koncernchef Petra Einarsson samt Kristina Schauman, tillförordnad CFO, kommer samma dag att presentera delårsrapporten via en telefonkonferens/audiocast kl 10.00. Presentationen hålls på engelska och följs av en frågestund där även Christopher Casselblad, EVP Communication & Sustainability, deltar.

Presentationen kan följas direkt via https://edge.media-server.com/m6/p/e4go8ifd alternativt via deltagande per telefon, vilket ger möjlighet att ställa frågor.

Telefonnummer till konferensen (pinkod 35011412#):

Från Sverige:  +46 8 566 426 51
Från Storbritannien: +44 333 300 08 04
Från USA:         +1 631 913 14 22

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på BillerudKorsnäs webbsida.

Välkommen!

Lena Schattauer, Head of Investor Relations, +46 8 553 335 10

BillerudKorsnäs levererar förpackningsmaterial och -lösningar som utmanar konventionella förpackningar för en hållbar framtid. Vi är en världsledande leverantör av nyfiberbaserat förpackningsmaterial och har kunder i över 100 länder. Företaget har åtta produktionsanläggningar i Sverige, Finland och Storbritannien och cirka 4 500 anställda i över 13 länder. BillerudKorsnäs omsätter ca SEK 24 miljarder och är noterat på Nasdaq Stockholm. www.billerudkorsnas.se