Inbjudan till webbsänd telefonkonferens – Q2 2019

BillerudKorsnäs delårsrapport för det andra kvartalet 2019 kommer att publiceras tisdagen den 16 juli cirka kl 07.00.

BillerudKorsnäs VD och koncernchef Petra Einarsson samt Ivar Vatne, CFO kommer samma dag att presentera delårsrapporten via en webbsänd telefonkonferens kl 10.00. Presentationen hålls på engelska och följs av en frågestund.

Presentationen kan följas via https://edge.media-server.com/m6/p/qqnvr99r. För att delta per telefon och därmed ha möjlighet att ställa frågor, vänligen använd något av följande telefonnummer och pinkod 85146312#.

Från Sverige:             +46 8 566 426 51
Från Storbritannien:    +44 333 300 08 04
Från USA:                  +1 631 913 14 22

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på BillerudKorsnäs webbsida.

Välkommen!

Lena Schattauer, Head of Investor Relations, +46 8 553 335 10

BillerudKorsnäs levererar förpackningsmaterial och -lösningar som utmanar konventionella förpackningar för en hållbar framtid. Vi är en världsledande leverantör av nyfiberbaserat förpackningsmaterial och har kunder i över 100 länder. Företaget har åtta produktionsanläggningar i Sverige, Finland och Storbritannien och cirka 4 500 anställda i över 13 länder. BillerudKorsnäs omsätter ca SEK 24 miljarder och är noterat på Nasdaq Stockholm. www.billerudkorsnas.se