Bilprovningsstationen i Enköping har brunnit

Bilprovningsstationen i Enköping har brunnit Idag på morgonen, den 4 november, har en brand härjat på Bilprovningsstationen i Enköping. Branden har totalförstört anläggningen, vilket gör att inga besiktningar kan utföras tillsvidare. Orsaken till branden är ännu okänd. Under de närmaste dagarna kommer stationerna i närområdet att utöka bemanningen för att kunna hjälpa kunderna från Enköping. Kunderna hänvisas till att boka ny tid i första hand i Västerås, Strängnäs, Sala och Uppsala. Beställning av tid kan göras på Bilprovningens hemsida, www.bilprovningen.se, via bokningscentralen, telefon 0771-600 600 eller via Talsvar telefon 0771-212 213. Ytterligare information lämnas av: Christina Almgren, tf Pressansvarig, tfn 0736-88 22 09. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/04/20021104BIT00290/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/04/20021104BIT00290/wkr0002.pdf