2 miljoner medlemmar i succéklubben Akademibokhandelns Vänner!

Medlemsklubben Akademibokhandelns Vänner fortsätter att växa och har nu passerat 2 miljoner medlemmar. Klubben som lanserades i oktober 2015 är en viktig pusselbit i Akademibokhandelns strävan att bygga lojalitet, skapa ett unikt kunderbjudande och sprida läsglädje och kreativitet till alla varje dag.

– Vi är väldigt glada och stolta över att vår medlemsklubb fortsätter att växa i den takt den gör och att den är relevant för så många människor över hela Sverige, säger marknadschef Cecilia Helsing.

Akademibokhandelns Vänner är en medlemsklubb med flera sidor. Innehållet sträcker sig från förmånliga vänpriser, vändagar och spännande butiksevenemang till tips och inspiration om läsning, lärande och kreativitet. Att vara medlem i Akademibokhandelns Vänner är kostnadsfritt och man blir enkelt medlem i någon av de 107 butikerna eller via akademibokhandeln.se.

Medlemsklubben är ett viktigt led i Akademibokhandelns långsiktiga arbete att sprida läsglädje och kreativitet till alla - varje dag. Att vi rekryterar uppemot tusen nya vänner i snitt per dag är smått överväldigande. En av de viktigaste framgångsfaktorerna är alla våra engagerade butiksmedarbetare och att vi alltid sätter kunden i centrum när vi utvecklar innehållet i medlemsklubben, säger Cecilia Helsing.

För ytterligare info, vänligen kontakta:

Vi är väldigt glada och stolta över att vår medlemsklubb fortsätter att växa i den takt den gör och att den är relevant för så många människor över hela Sverige.
Marknadschef Cecilia Helsing
Medlemsklubben är ett viktigt led i Akademibokhandelns långsiktiga arbete att sprida läsglädje och kreativitet till alla - varje dag. Att vi rekryterar uppemot tusen nya vänner i snitt per dag är smått överväldigande. En av de viktigaste framgångsfaktorerna är alla våra engagerade butiksmedarbetare och att vi alltid sätter kunden i centrum när vi utvecklar innehållet i medlemsklubben.
Marknadschef Cecilia Helsing