Ljudbokstjänsten Bokus Play blir ännu smartare med rabatter och förmåner hos Akademibokhandeln och Bokus

Nu lanseras en uppgraderad version av Bokus Play där förmåner på Akademibokhandeln och Bokus adderats till abonnemanget. Som Bokus Play-abonnent får man tillgång till stående rabatter i alla butiker och online samt fri frakt. Detta gäller både på Akademibokhandeln och Bokus.

Vi har skapat en unik paketering som möter den mångfacetterade kunden – den som vill handla i butik ibland, online ibland och konsumera digitala format ibland. Vår styrka är att vi, med vår kombination av mer än 100 butiker och e-handel samt abonnemangstjänst för ljudböcker, kan erbjuda kunderna en bredd som gör oss unika på marknaden, säger Maria Edsman, VD för Bokhandelsgruppen i Sverige AB.

Bokus Play är det flexibla ljudboksabonnemanget som lanserades våren 2018. Med ett stort utbud av ljudböcker är Bokus Play ett nytt attraktivt alternativ för alla bokentusiaster. Det unika med Bokus Play är att kunden kan välja mellan två olika abonnemangsformer. Bas-abonnemanget innebär en valfri bok i månaden för 89 kr. Premium ger tillgång till obegränsad lyssning för 169 kr per månad. Kunderna kan växla fritt mellan abonnemangsformerna.

–  Inom Bokhandelsgruppen har vi starka varumärken och många lojala kunder. Vi kommer att ha ett fortsatt fokus på att kombinera alla våra styrkor för att skapa den optimala kundupplevelsen för inköp och konsumtion av böcker. Allt för att sprida läsglädje till alla varje dag, avslutar Maria Edsman.

Förmåner som ingår i Bokus Play:
Alltid 10% rabatt hos Akademibokhandeln
Alltid 30% rabatt på presentpapper och snören i butik
Alltid 5% rabatt på Bokus
Alltid fri frakt online hos Akademibokhandeln och Bokus

Gäller på ordinarie priser för medlemmar i Akademibokhandelns Vänner.

Mer info finns på bokus.com/play och akademibokhandeln.se/bokus-play.

För ytterligare information, vänligen kontakta Malin Hultgren presskontakt, tel 072-702 35 26

Maria Edsman, VD Bokhandelsgruppen i Sverige AB
Maria Edsman, VD Bokhandelsgruppen i Sverige AB