Pressmeddelande

PRESSMEDDELANDE BORÅS WÄFVERI AB(publ) Jan-mars 2003 Koncernen i sammandrag · Omsättning uppgick till 366,2 ( 393,4 ) MSEK · Rörelseresultatet ökade med 27 % till 15,1 MSEK · Resultatet före skatt uppgick till 3,1 ( -1,7 ) MSEK · Resultatförbättring i den estniska rörelsen · Handels- och fastighetsrörelserna fortsätter att utvecklas positivt · Betydande resultatförbättring för 2003 förutses Borås, den 8 maj 2003 Styrelsen Information: Mats Skogman, CEO tel: 033 - 17 03 27, 0705 - 67 06 77 Kjell Thörnbring, CFO tel: 033 - 17 03 36, 0703 - 11 90 25 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/08/20030508BIT00920/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/08/20030508BIT00920/wkr0002.pdf Hela rapporten