Boss Media rapporterar försäljning av ett licenskasino

Boss Media rapporterar försäljning av ett licenskasino Växjö, 30 maj 2000 Boss Media AB har tecknat avtal om leverans av ett licenskasino till Playgate Gaming Ltd. Boss Media har nu sammanlagt sålt 27 licenskasinon sedan första försäljningen 1998. Hittills har bolaget sålt 13 licenskasinon under 2000. Kasinot kommer att utvecklas på Boss Medias multiplayer-plattform och beräknas vara i drift under hösten 2000. Koncernen Boss Media AB (publ) är en av de ledande leverantörerna av helhetslösningar för att bedriva kasinoverksamhet på Internet. Potentiella licenstagare erbjuds ett kundanpassat Klient/Server-system, ett integrerat betalningssystem samt hanteringen av den dagliga driften och administrationen av ett Internetkasino. För ytterligare information kontakta: Joel Wikell Vice Verkställande Direktör Boss Media AB (publ) Tel: 0470-70 30 00 E-post: jw@bossmedia.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/30/20000530BIT00370/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/30/20000530BIT00370/bit0002.pdf