Boss Media rapporterar försäljning av ett licenskasino

Boss Media rapporterar försäljning av ett licenskasino Växjö, 21 juni 2000 Boss Media AB har tecknat avtal om leverans av ett licenskasino till Netgaming Investors Ltd. Boss Media har nu sammanlagt sålt 29 licenskasinon sedan första försäljningen 1998. Hittills har bolaget sålt 15 licenskasinon under 2000. Kasinot kommer att utvecklas på Boss Medias multiplayer-plattform och beräknas vara i drift under hösten 2000. Koncernen Boss Media AB (publ) är en av de ledande leverantörerna av helhetslösningar för att bedriva kasinoverksamhet på Internet. Potentiella licenstagare erbjuds ett kundanpassat Klient/Server-system, ett integrerat betalningssystem samt hanteringen av den dagliga driften och administrationen av ett Internetkasino. För ytterligare information, kontakta: Johan Sigvardsson Verkställande Direktör Boss Media AB (publ) Tel: 0470-70 30 00 E-post: js@bossmedia.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/21/20000621BIT00470/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/21/20000621BIT00470/bit0002.pdf