Boss Media rapporterar försäljning av tre nya licenskasinon

Boss Media rapporterar försäljning av tre nya licenskasinon Växjö, 29 maj 2000 Boss Media AB har tecknat avtal om leverans av tre licenskasinon till Cyber Croupier Ltd. Boss Media har nu sammanlagt sålt 26 licenskasinon sedan första försäljningen 1998. Hittills har bolaget sålt 12 licenskasinon under 2000. Kasinona kommer att utvecklas på Boss Medias multiplayer-plattform och beräknas vara i drift under höst/vinter 2000-2001. Koncernen Boss Media AB (publ) är en av de ledande leverantörerna av helhetslösningar för att bedriva kasinoverksamhet på Internet. Potentiella licenstagare erbjuds ett kundanpassat Klient/Server-system, ett integrerat betalningssystem samt hanteringen av den dagliga driften och administrationen av ett Internetkasino. För ytterligare information kontakta: Joel Wikell Vice Verkställande Direktör Boss Media AB (publ) Tel: 0470-70 30 00 E-post: jw@bossmedia.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/29/20000529BIT00960/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/29/20000529BIT00960/bit0002.pdf