Boss Media säljer spelsystem till BugsysClub.com

Boss Media säljer spelsystem till BugsysClub.com Växjö, 28 februari 2003 Boss Media har sålt ett Internetkasinosystem till Curacao-baserade Quadri Holding N.V. Företaget driver spelportalen BugsysClub.com och är idag framgångsrika inom Internetpoker med det första "Poker Leagues" med licens från PokerPages.com. "BugsysClub.com kommer att bli en intressant partner tack vare deras stora erfarenhet både inom online-poker och marknadsföringen kring detta", säger Peter Bertilsson, VD för Boss Media. Quadri Holding N.V. är ett riskkapitalbolag med privata investerare. Företaget startade som operatör av Internetpoker från PokerPages.com. Nu har man valt att gå vidare med en licensierad kasinoprogramvara från Boss Media. Koncernen Boss Media AB (publ) är en av världens ledande leverantörer av system för digitalt distribuerad spelunderhållning. Potentiella licenstagare erbjuds ett kundanpassat spelsystem, ett integrerat betalningssystem samt hanteringen av den dagliga driften och administrationen av det licensierade spelsystemet. Boss Media-aktienär noterad på Stockholmsbörsens O-lista. Mer information om Boss Media finns på http://www.bossmedia.se. För ytterligare information, kontakta: Peter Bertilsson Verkställande Direktör Boss Media AB (publ) Telefon: 0470-70 30 01 eller 0709-93 25 54 E-post: pbe@bossmedia.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/28/20030228BIT00180/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/28/20030228BIT00180/wkr0002.pdf