VideoBurst: Korrigering av summeringsraden av omsättningstillgångar i Halvårsrapporten 2017-01-01-2017-06-30

I VideoBurst balansräkning för perioden 2017-01-01 - 2017-06-30 som släpptes den 18/8-2017 kl. 14.00 så var summan omsättningstillgångar på sidan 8 i rapporten inte korrekt summerad och angiven. Den korrekta summan skall vara 1 521,5 KSEK.

För mer information kontakta:
IR@videoburst.com

Om VideoBurst

VideoBurst är ett onlinevideobolag som möjliggör för företag att skapa professionell video på ett kostnadseffektivt och enkelt sätt, när de vill och vart de än befinner sig, genom en molnbaserad digital plattform. VideoBurst vill vara det självklara valet för företag som vill stärka sin kommunikation med video. Målet är att ta en marknadsledande position i Sverige och att etablera sig som en stark aktör på den globala marknaden. Mer information om bolaget finns på www.videoburst.com

Om oss

BrandBee Holding AB är ett bolag verksamt inom digital marknadsföring som möjliggör för företag att skapa professionell video, annonsera och hantera inkommande leads på ett kostnadseffektivt och enkelt sätt. BrandBee vill vara det självklara valet för företag som vill stärka sin kommunikation samt öka sin försäljning och varumärkeskännedom.