VideoBurst lanserar ny hemsida och grafisk profil

VideoBurst har under september månad lanserat en ny hemsida och uppdaterat sin grafiska profil. Logotypen kvarstår men har fått en ny färg och på hemsidan visas ett helt nytt färg- och formspråk upp.

Med ny VD och nytt team följer nya ambitioner. För att verkligen förmedla förändringen, såväl internt som externt, har VideoBurst valt att uppdatera sin hemsida och grafiska profil. Bolaget vill med sin grafiska identitet förmedla en känsla av värme, glöd, driv, frihet och positiv energi.

“För mig är det viktigt att både våra kunder och teamet kan identifiera vår vision för bolaget i den grafiska profilen. Därför var det dags för en uppdatering. Detta är ett första steg för att förbättra användarupplevelsen och öka konverteringsgraden bland våra kunder direkt i vår plattform”, säger Christofer Lee, VD för VideoBurst.

För mer information, vänligen kontakta Bolaget på:

ir@videoburst.com

Om VideoBurst

VideoBurst är ett onlinevideobolag som möjliggör för företag att skapa professionell video på ett kostnadseffektivt och enkelt sätt, när de vill och vart de än befinner sig, genom en molnbaserad digital plattform. VideoBurst vill vara det självklara valet för företag som vill stärka sin kommunikation med video. Målet är att ta en marknadsledande position i Sverige och att etablera sig som en stark aktör på den globala marknaden.

Mer information om bolaget finns på www.videoburst.com

Taggar: