Biotech bolaget Pharmavie A/S som är en av huvudägarna i Bringwell stärker sitt ägande ytterliggare. Pharmavie A/S lånade ut 2Mkr till Bringwell i juni månad 2003 varav 1 Mkr var en konvertibel på 2 Miljoner Bringwell aktier. Efter konvertering äger Pharmavie A/S 15,36 %. Upplysningar lämnas av: Ulf Söderberg, VD Bringwell International AB, tel. +46 8 412 72 00, +46 708 13 22 81 David Rönnberg, Investor Relations ansvarig Bringwell International AB, tel. +46 8 412 72 02 Bringwell International AB (publ.) är en internationell handelsverksamhet inom hälsa med fokus på egenutvecklade och patenterade varumärken och substanser. Dotterbolagen USP Health Care AB och Ethics Cosmeceuticals Sweden AB arbetar med produktutveckling och försäljning av egenvårdsprodukter till återförsäljare, både nationellt och internationellt. Bringwell International AB är noterat på Nya Marknaden. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/17/20031217BIT20210/wkr0006.pdf