BTS Group AB inbjuder till VD träff kring kvartalsrapporten

BTS Group AB inbjuder till VD träff kring kvartalsrapporten BTS group AB inbjuder till träff med BTS VD och koncernchef Henrik Ekelund. Han kommer presentera BTS verksamhet och företagets rapport för första kvartalet, torsdagen den 24 april kl. 13.30 - 14.30 VD träffen kommer äga rum i BTS lokaler i Stockholm på Grevgatan 34, 6 trappor. Vänligen anmäl ert intresse att närvara senast onsdagen den 23 april kl. 16.00 till Martina Clausen, telefon: 08-58 70 70 72, e-post: martina.clausen@bts.com Det finns även möjlighet att lyssna på presentationen per telefon genom att ringa telefon nr. 08-598 001 04 För mer information, kontakta: Christian Ankarcrona, Investor Relations, tel: 08-58 70 70 22 Hemsida: www.bts.com BTS Group AB är ett internationellt konsult- och utbildningsföretag inom affärsmannaskap. BTS stödjer företagsledningar att genomföra förändringar och resultatförbättringar med hjälp av datorbaserade skräddarsydda simuleringsmodeller. BTS lösningar och tjänster tränar hela organisationen att analysera och fatta beslut med fokus på de faktorer som driver tillväxt och lönsamhet. Detta ger ökat lönsamhetstänkande och marknadsfokus i det vardagliga beslutsfattandet, vilket leder till mätbara och bestående resultatförbättringar. BTS kunder är ofta globalt ledande storföretag i sina branscher. Under 2002 omsatte BTS 172 Mkr och har idag cirka 100 medarbetare. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/15/20030415BIT00180/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/15/20030415BIT00180/wkr0002.pdf