Ekonomisk information från Cardo

Ekonomisk information från Cardo Cardo AB publicerar under år 2002 ekonomisk information enligt följande: 14 februari Bokslutskommuniké, 2001 början av mars Årsredovisning 8 april Bolagsstämma 6 maj Delårsrapport januari - mars 2002 14 augusti Delårsrapport januari - juni 2002 7 november Delårsrapport januari - september 2002 Malmö den 14 november 2001 Cardo AB (publ) För ytterligare information kontakta: Christer Roskvist, Informationschef, 040-35 04 25, 35 04 00 Cardo är en internationell verkstadskoncern som omsätter ca 10 miljarder kronor. Cardo har en stark position på marknaderna för portar, pumpar och tågbromssystem. Cardo har dotterbolag i ett 30-tal länder med tyngdpunkten i västra Europa och antalet anställda är ca 8.000. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/14/20011114BIT00280/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/14/20011114BIT00280/bit0001.pdf