Inför Cardo ABs bolagsstämma

Inför Cardo ABs bolagsstämma Ordinarie bolagsstämma hålles måndagen den 7 april 2003 kl 17.00 på Storan, Malmö Opera och Musikteater, Östra Rönneholmsvägen 20, Malmö. Förteckning över de ärenden som föreslås förekomma på bolagsstämman intas i officiell kallelse som publiceras 28 februari i Post- och Inrikes Tidningar samt 1 mars i Göteborgs-Posten, Svenska Dagbladet och Sydsvenska Dagbladet. Kallelsen bifogas detta meddelande och kommer att återfinnas på Cardos webbplats www.cardo.se Malmö den 27 februari 2003 Cardo AB (publ) För ytterligare information kontakta: Christer Roskvist, informationschef, tel 040-35 04 25, 35 04 00 Cardo är en internationell verkstadskoncern och en ledande leverantör av högkvalitativa produkter och system med en god eftermarknad. Cardo har starka positioner på marknaderna för portar och pumpar. Dotterbolag finns i ett 30-tal länder med tyngdpunkten i västra Europa. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/27/20030227BIT00670/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/27/20030227BIT00670/wkr0002.pdf Bilaga