Test

Test This is a test release. We apologize for any inconvenience this might have made. For further information about this test please contact Staffan Ornstam at Waymaker: Staffan.ornstam@waymaker.se Phone: +46 8 50741859 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/06/20020906BIT04080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/06/20020906BIT04080/bild.html Pictures

Om oss

Cision är en global ledande aktör inom affärsdriven informationshantering (media intelligence) och levererar ett komplett arbetsflöde för professionella IR- och PR-kommunikatörer. Cision är världsledande inom sin bransch och har huvudkontor i Chicago med över 100 000 kunder globalt. Cision har även kontor i Kanada, Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Portugal, Sverige, Finland och Kina och representerar varumärkena PR Newswire, Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) och iContact.