Test

Test This is a test release. We apologize for any inconvenience this might have made. For further information about this test please contact Staffan Ornstam at Waymaker: Staffan.ornstam@waymaker.se Phone: +46 8 50741859 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/06/20020906BIT04080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/06/20020906BIT04080/bild.html Pictures

Om oss

Cision Ltd. är en globalt ledande leverantör av software och tjänster inom förtjänad kommunikation för verksamma inom PR- och marknadskommunikation samt IR. Cisions® mjukvara möjliggör för användare att identifiera och interagera med opinionsbildare, skapa och distribuera meningsfulla berättelser och mäta vilken affärspåverkan det har. Cision har över 4,800 anställda med kontor i 24 länder i Amerika, EMEA och APAC.