Prisregn över CloudRepublic Anegy när branschens vassaste bedrifter belönas

CloudRepublics dotterbolag Anegy kammar hem flera utmärkelser när sökjätten SEMrush den 13 maj 2020 höll sin årliga prisceremoni ”Nordic Search Awards”. Priser mottogs både inom kategorin “Blog of the Year” och “Young Marketing Professional of the Year” där Head of SEO, Sabine Ljunggren, hyllades av juryn.

Anegy har under det senaste året satsat stort på att vidareutveckla den interna och externa kommunikationen inom digital marknadsföring. Det är för siten med tillhörande blogg som Anegy spelat en central roll för leadgenerering. Tack vare bolagets kompetens inom sökmotoroptimering och sitens unika innehåll rankar webbplatsen i topp på flera viktiga sökord för branschen. Detta belönas med utmärkelsen “Blog of the Year” under SEMruch Awards 2020.

“Det är väldigt kul att se att våra investeringar i inbound marketing verkligen fungerar och skapar nya affärer. Det är också glädjande att detta uppmärksammas av de oberoende branschexperter som sitter i juryn för SEMrush Awards”, säger Jimmy Björnhård, VD på Anegy.

Likaså bekräftas att Anegys strategi att attrahera och bevara talanger är fortsatt framgångsrik. Under prisceremonin belönades Sabine Ljunggren på Anegy med “Young Marketing Professional of the Year”. Sabine är Head of SEO och erhöll priset som riktas mot talanger under 30 år, som visat på extraordinära bedrifter under det senaste året. “Sabine representerar Anegy på bästa möjliga sätt och jag är otroligt stolt över hennes prestationer både i kunduppdrag och som ledare”, avslutar Jimmy Björnhård.

”Det är kul och högst välförtjänt att CloudRepublic Anegy erhåller dessa priser. Det är också en bekräftelse av att Anegy är framgångsrika i sin ambition att verka som en spjutspets inom branschen”, säger Johan Gran VD för koncernen AB (publ).

CloudRepublic AB (publ)

Johan Gran, VD CloudRepublic AB (publ)
E-post: johan@cloudrepublic.com

Om CloudRepublic AB (publ)