Telefonkonferens i samband med Collectors delårsrapport januari-mars 2021

Collector AB (publ) publicerar sin delårsrapport för perioden januari-mars 2021 tisdagen den 27 april kl. 07:30. En telefonkonferens kommer att hållas kl. 10:30 samma dag där VD Martin Nossman och CFO Peter Olsson presenterar rapporten. Presentationen kommer att hållas på svenska och efter presentationen följer en frågestund.

De som vill delta i telefonkonferensen ringer in på +46 850 558 359 eller +44 3333 009 262. Det går att följa och lyssna på presentationen live via https://tv.streamfabriken.com/collector-q1-2021.

Presentationsmaterialet kommer att vara på engelska och finnas tillgängligt i samband med telefonkonferensen på www.collector.se där även den inspelade versionen av presentationen kommer att finnas att tillgå i efterhand.

Madeleine Mörch, Finance & IR Manager
E-post: madeleine.morch@collectorbank.se

Collector är en utmanarbank som erbjuder finansieringslösningar för företags- och privatkunder. Företagserbjudandet omfattar fastighetskrediter, företagskrediter och factoring riktat främst till små och medelstora företag samt betalnings- och checkoutlösningar. Privatpersoner erbjuds privatlån, faktura- och delbetalningstjänster, kreditkort samt sparkonton. Bolaget har kontor i Göteborg (huvudkontor), Stockholm, Helsingfors och Oslo. Collector AB (publ) är noterat på Nasdaq Stockholm.

Collector AB (publ) 556560-0797 | Box 119 14, 404 39 Göteborg | Växel +46 10-161 00 00 | E-post info@collectorbank.se | www.collector.se