Färdig logistikkoppling underlättar e-handelsvardagen

Många e-handlare skulle må bra av att fokusera på sin kärnverksamhet och outsourca sådant som lagerhållning, kundleveranser och returer. Och ännu bättre blir e-handelsvardagen med automatiska flöden. Connector DreamLogistics är en färdig koppling mellan e-handelssystemet SiteDirect och logistiksystemet DreamLogistics som ger ett smart och effektivt informationsflöde för lager, logistik och betalningar.

En av e-handelssystemet SiteDirects styrkor är just möjligheten att skapa integrationer med tredjepartssystem - detta är ett grymt exempel på det!

– Vi använder oss av DreamLogistics för lager och logistik, berättar Johan Grip, IT-chef på Rapunzel of Sweden. Integrationen mellan SiteDirect och DreamLogistics system har gjort att vi kan arbeta effektivare och alltid har rätt information tillgänglig.

Combined Excellence AB är en koncern med fokus på aktivt ägande av expertbolag med verksamhet inom digitalisering. Vi växer tillsammans och genom samarbete skapar vi synergier. Koncernen, med sina verksamhetsbolag omsätter ca 350 Mkr med en snabb tillväxttakt. Läs mer på http://www.combinedexcellence.com